تردز، شبکه اجتماعی رقیب ایکس، قابلیت نوشتن چندین پیش‌نویس و آنالیز عملکرد پست‌ها را فراهم کرد


ذخیره‌ی چندین پیش‌نویس و ابزار آنالیز عملکرد پست‌ها در شبکه‌ی اجتماعی تردز در دسترس قرار گرفت

تردز، پلتفرم میکروبلاگینگ متا، با معرفی قابلیتی جدید به کاربران اجازه می‌دهد چندین پیش‌نویس را ذخیره کنند؛ متا پیش‌ از این امکان ذخیره‌ی تنها یک پیش‌نویس را در تردز فراهم کرده بود؛ اما اکنون با ویژگی جدید می‌توانید چندین پیش‌نویس را ذخیره کنید تا آن را در زمان دیگری ادامه دهید یا در تاریخ دیگری پست کنید.

متا می‌گوید: «گاهی اوقات ایده‌های عالی نیاز به چند برداشت دارند؛ به‌خصوص زمانی که بیش از یک ایده [در ذهن] دارید. ما در حال معرفی ویژگی نوشتن و ذخیره‌ی پیش‌نویس‌های متعدد از پست‌های تردز، قبل از اشتراک‌گذاری آن‌ها با فالوورهایتان هستیم.»

 

به‌روزرسانی جدید تردز، اکنون به کاربران امکان را می‌دهد که تا ۱۰۰ پیش‌نویس ذخیره کنند. همچنین ویژگی‌های جدیدی نیز برای سازندگان و مشاغل معرفی شده است. قابلیت‌های مورد بحث بینش دقیقی از محتوای منتشرشده ارائه می‌دهند؛ مانند تعداد بازدیدها، گزارش‌ها و حتی اطلاعات جمعیت‌شناسی مانند سن، جنسیت و موقعیت فالوورهای شما. متا می‌افزاید: «این معیارها می‌توانند به سازندگان و کسب‌وکارها کمک کند تا بفهمند چه محتوایی بین مخاطبانشان بیشتر دیده می‌شود.»

 

علاوه‌‌براین، تردز قابلیتی برای زمان‌بندی پست‌ها نیز معرفی کرد؛ این قابلیت برای برنامه‌ریزی انتشار پست‌های حساب‌های تجاری مناسب است. کابران می‌توانند چندین پست را برای انتشار در یک روز، در ساعت‌های مختلف زمان‌بندی کنند؛ یا پست‌ها را از چند روز قبل برای انتشار در روز و ساعتی مشخص زمان‌بندی کنند.

متا اضافه می‌کند: «ما می‌خواهیم متا مکانی الهام‌بخش برای گفت‌وگو باشد و به افراد، کسب‌وکارها و سازندگان کمک کند تا پیرامون علایقشان ارتباط برقرار کنند. از زمان راه‌اندازی، ما به‌طور مداوم موضوعاتی را توسعه داده‌ایم تا به بزرگ‌ترین دردسرهای مردم رسیدگی کنیم. تلاش می‌کنیم تا پست‌های مرتبط را در زمان واقعی به شما برسانیم و به شما قدرت دهیم تا بهترین محتوای خود را به اشتراک بگذارید.»

در نهایت ویژگی ذخیره‌ی چندین پیش‌نویس و سایر ویژگی‌های جدید معرفی‌شده فعلاْ‌ برای کاربران تردز تحت وب ارائه می‌شوند. متا می‌گوید ویژگی‌های مذکور در آینده به نسخه‌ی موبایل این پلتفرم افزوده خواهد شد.

 

منبع:زومیت

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *